Torsdag

Ursäkta, men sedan när började jag ha intresset för att träna och motionera?
Eller, det har jag inte egentligen, men vågen skriker och jag måste faktiskt erkänna att det är ganska skönt efteråt..
Har precis duschat och innan det trampade jag 1,6 mil på deras träningscykel. Svetten rinner, men det är väl så det ska vara.. Dessutom tänkte jag förbereda kroppen för träning eftersom att jag måste göra det på kryssningen för att inte väga 500 kilo när jag är klar där..

Just idag vill jag vara hemma.. Hemma i Sverige..
Fast bara av en anledning.. Jag har hittat ett jobb jag verkligen vill ha och skulle klara av.
Dock är det i huvudstaden, men det lider jag faktiskt inte av.. Det är underbart där året om.. Trots att mitt hjärta klappar lite extra för Göteborg..
Hittade också en lägenhet som jag absolut vill ha..
Mitt huvud har redan ställt in sig på att jag fått jobbet och att de bara väntar på att jag ska komma hem..
Inte riktigt hur verkligheten ser på det..
Måste styra ihop ett personligt brev och ett cv imorn.. Eftersom att jag tydligen är ledig nästa hela dagen.. Vilket jag skulle tippa på betyder att jag får vakna som vanligt och sluta vid 10, halv 11.

Hur som helst.. Bara 24 dagar kvar tills vi tuffar ut på vattnet.. och 21 tills vi flyger härifrån. Ska bli såååååååå skönt med semester. Det är verkligen välbehövligt för alla runt omkring oss. ingen tvekan om saken.

Så tråkigt.. på morgonen är det kallt, grått och tråkigt.. men när det är dags för alex att sova, ja men då kommer solen så glatt fram..
Dock är det inte supervarmt..
Helgen blir det bad hoppas jag.. Annars är det inget annat speciellt inbokat..

Kan inte fatta att det är hela två veckor sedan min Frida åkte hem..
det känns liksom ensamt, men samtidigt känns det inte alls att hon är borta..
Men saknar henne gör jag ändå.

Kom på en sak.. Det jag egentligen ville få fram med det hela inlägget..
Jag är äntligen färdig med fjärde och sista boken om Bella och Edward..
Kvart över ett igår var jag klar.. Tänkte att jag lika gärna kunde läsa 20 sidor till när jag ändå höll på..
Det var väl bättre slut än jag trodde och trots att jag inte alls gillar att Bella blev vampyr tillslut så gick det ändå rätt bra på slutet. Det är verkligen skönt att det är över.
Nu blir det att ta tag och läsa några av de svenska böckerna.. Har några engelska till.. Men det får bli senare..

Nehe..
En jädrans massa skitsnack.. vad ska jag ta och hitta på nu då?
Alex sover fortfarande vilket är kors i taket, men vaknar nog vilken sekund som helst bara för att jag sa så..

Adjö!!

Kommentarer
Postat av: Frida

SAknar dig darling! Jäklar vad fort du läst ut böckerna :p vilken bok tyckte du var bäst? Puss på kinden

2010-07-11 @ 14:18:55
Postat av: nathalie

jaa.. det går undan när det inte finns något att göra på datorn :P

Jag gillade början av 4an när de gifter sig och skit, men jag vet faktiskt inte vilken som var bäst.. alla har ju sin charm liksom.. :P

Saknar dig med! Puss på kinden!!

2010-07-11 @ 21:02:40
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0