Nu börjar det ticka..

VA FAAN!
Vaknade för en tio minuter sedan efter en nap på ett par timmar..
Det suger.. Det suger fett mycket..
Nu känner jag dock att jag fungerar bättre än förut... Men det betyder att min skönhetssömn inatt är totallt rubbad.
Imorse vaknade jag kvart över sju och hade uppenbarligen i min dröm om Frida och hennes Lax stängt av klockan.. Jag kommer absolut inte alls ihåg att jag ens hört den.
Trots det kände jag mig piggare än vanligt och bara för det däckade Alex på mig så fort jag plockat upp honom och det betydde att jag också däckade ett par minuter vilket gjorde hela dagen dimmig..
Dock blev jag av med barnet vid elva då de hade ett barnkalas på G.
Så dagen har spenderats i lite tv-tittande.. En massa snack med pappa på Skype och sedan la jag mig och läste.. Har bara 250 sidor kvar nu.. och det är spännande. Dock är jag så jävla pissförbannad man kan bli på en bok för att Bella blev vampyr ändå. Ilskan har dock lagt sig, men från början hade jag lust att slänga boken i väggen och helt enkelt bara sluta läsa..
Det kan jag ju dock inte göra.. Så snart är den över...

Annars då?
4e juli igår..
Det blev grillning och raketer hos farfar och farmor.. Hoppas på att sno lite bilder ifrån faster senare, eftersom att jag inte tog med mig min egen kamera... Dumt av mig..

Träffade en svenks tjej Angelina i lördags..
Vi åkte till Cheesecake och sedan till Ikea.. Blev lite choklad och flädersaft för min del.
Fan så jävla gött. Trots att jag har en hel del godis kvar ifrån mammas lilla paket. haha.
Hoppas att vi kan ses något mer innan jag åker hem..
Men det ska nog gå..

Annars händer inte så mycket..
Klicka i tre hem-rese-datum precis nyss och det känns lite..
För tillfället känns det ruggigt skönt att veta att jag ska få komma hem.. Men ju närmre det blir så blir man nog lite mer känslosam.
Idag är det bara 25 dagar kvar tills vi åker iväg till Florida.. I love it!!

Nehe..
Nu ska jag styra upp något annat..
Snackas om efterätts-fest hos farmor och farfar..
Får se om jag pallar..

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0