Vaniljwaffers och internet

Se på fan.
Gratis internet på hotellet.

Flygresan hit gick bra.
Alex var väl lite sådär hit och dit i början, men tillslut däckade han och vi sov ett bra tag.
vid två vår tid och fem den här tiden landade vi och började tillslut tjaffsa om hyrbil.
Kom väl ifrån flygplatsen vid sjusnåret och vid åtta däckade jag i soffan ett par timmar.

Sedan åkte vi iväg till South Beach Miami för lunch.
Gick  ner till stranden och badade fötterna.
JAG KAN INTE VÄNTA TILLS VI FÅR BADA PÅ RIKTIGT!!!
Så himla skönt i vattnet. Det går liksom inte att beskriva.
Sedan gick vi runt och spanade lite och nu är vi tillbaka på hotellet.
Jag och Alex har "utegångsförbud" ikväll eftersom att mamma och pappa ska på middag med vänner.
Så vi får roa oss bäst vi kan.

Imorn blir det grill/pool party hos några vänner och på söndag bär det av.
Äntligen ska vi ut på vattnet.
Det kan dock bli galet.
Just nu är det som ett Zoo och både mamma, pappa och barn är sura och trötta och gnäller lite lagom på varann. Så vi får helt enkelt se hur det blir med det här.

Annars är allt bra.
det är varmt och fuktigt som attan, men jag antar att jag inte ska klaga.
Ska nog slänga mig på sofflocket, äta lite mer kex och vila lite..
Det är jobbigt att vara på semester.. haha

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0