dance till your clothes come off

Nu börjar söndagarna bli riktigt jobbiga.
Och nu är det bara två helger kvar tills allt är över.
De senaste helgerna vi setts och vi sagt hej då har tårarna vart ruggigt nära och jag vill verkligen inte att det ska vara över.
Känns konstigt. Det betyder att jag också snart ska ta mitt pick och pack och åka hem.

Men i alla fall..
Igår åkte jag ju till min lilla björn och vi åkte hem till henne.
var där en stund och sedan åkte vi och inhandlade lite alkohol. Sedan åkte vi tillbaka och fixade till oss lite sedan var det dags för utgång.
Hem kom vi inte förrän 5 och det var en helt okej kväll. Men jag har nog haft roligare.
Idag vaknade vi relativt sent och vid tretaget kom vi iväg till vår tänkta standvisit. Men i huntington Beach är det alltid molningt uppenbarligen så vi susade iväg till Long beach istället. Där knallade vi omkring en stund och såg stranden och så blev det middag på Carl's Jr. Sedan tog jag tunnelbanan hem därifrån.

Har nu vart hemma i lite över en timme och ligger i sängen och snart är det väl dags att stänga ner.
Så, vi hörs säkerligen imorn.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0