sverige sverige älskade vän..

Vet ni vad jag kom att jag tror jag har glömt säga här?
För några veckor sedan såg jag Edward Scissorhands vid buss-stoppet nästan vid mitt hus.
eller okej.. Kanske inte riktigt han.. Men...
En kille som var sminkad, med alla ärr och allt.. Han hade förstora byxor och en stor skjorta.. Det enda som fattades var saxarna och att det inte var Johnny Depp. Lite kul var det allt att se..

Annars då?
Allt är bara bra här..
Solen skiner och vädret är riktigt skönt. Livet är inte helt fel med andra ord.

Helgen är än sålänge oviss. Håller alla tummar och tår jag har för att jag får se min Björn. Inte långt kvar nu.. Ibland känns det mer och ibland mindre..

Nu har jag ingen inspiration till att skriva längre..
men en sak till..
Varför är alla idioter/mördare grymt snygga?
Nu är det en kille som på årsdagen av ett annat mord, lyckades ta död på en till brud. Han ser riktigt bra ut och i vintras så var det en kille som hade ihjäl två ungdomar som inte heller såg så pjåkig ut.
Hur kommer det sig? Jaja..

Nu ska jag kila.
Dags att få något i magen som kurrar..

Adjö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0