I am one of those...

Barhäng med datorn och läskmaskinen och så lunchen då..
Måste dessutom säga att jag lyckades igen. Jag borde bli utsedd till årets kock emellanåt för just idag blev det galet gott. Inte för att jag direkt gjorde mer än skära grönsaker och ha på dressing, men whatever. Det är idéer man ska bli belönad för.. eller?

Fest hemma i byn ikväll och imorn..
Jag är ruggigt sugen också. Det är vid desssa tillfällen man saknar Sverige. Annars kan jag lika gärna vara utan det tror jag faktiskt. Som tur är så regnar det där borta så jag behöver inte känna mig sååå sugen på att vara där. Men ändå liksom.

Borde slänga upp kort ifrån helgen som vart och några som är kvar ifrån San Fran, men pallar inte det just nu måste jag säga. Jag är galet sugen på att gå ut och dricka som när man var i tonåren och inte hade några större bekymmer. Det var tider det. Jag dricker inte så mycket längre av någon anledning. De senaste gångera jag druckit har det vart ett par smirnoff och sedan har det vart bra. Vad hände egentligen? När blev jag pensionär?
Nej, det får vi allt ta igen när jag kommer hem.. Eller varför inte Vegas?

Annars då?
ikväll blir det dubbel-twilight-filmkväll.
Läste ut andra boken igår. 564 sidor på engelska på 7 dagar. Hejja mig måste jag säga.
Lite stolt är jag. Så nu vill jag se filmen.
Tredje boken ska påbörjas i helgen.
Varför blir det fler och fler sidor ju längre in man kommer i serien? Och hur kan någon ha så mycket fantasi att man lyckas skriva 4 böcker om det?

OOJ, jag tror bestämt att det spökar här..
Ytterdörren öppnades just av sig själv och jag vet att det bara var vinden, men med tanke på att Garys båda mor föräldrar dog här så vet man aldrig. Mormorn hittade sin karl på glolvet i köket och hon kolappsade någon stans här också.. Så de kanske finns kvar?
You never know!!

Nehe, nu har jag faktiskt skrivit typ dubbelt så mycket som jag brukar och jag känner att det mesta är crap.
Känner mig ganska hypad.. förmodligen för att jag fick massor med mat i magen och mår bra helt enkelt.
Nu blir det en dusch och sedan får vi se vad dagen har att bjussa på.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag vill supa mig full och det enda bekymret jag kommer ha är att jag mår så jävla illa ;)

2010-06-12 @ 05:49:14
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0