Today is just a day..

Måndag idag igen..
Vädret har vart helt underbart så när Alex däckat lade jag mig ute en stund..
Ibland har man verkligen det bästa jobbet på jorden.

I fredags lyckades jag i alla fall få hit min Favorit Frida.
Eftersom att hon kom sent gjorde vi inte så mycket..
I lördags blev det en relativt tidig morgon.. Vi åkte med Shira, Gary och Alex till Santa Barbara.
Först blev det lunch och sedan blev det lite promenad för mig och Frida, medans de andra gick på Zoo.
Tyvärr var värdet väääääldigt molnigt så något solande och badande blev det inte..
Några kort blev det inte heller så många av.. Konstigt nog, jag som hade tänkt att knäppa en massa kort där..
Men.. Några är väl bättre än inget..
Sedan blev det filmkväll med chips och svenska ostbågar. Hur gott är inte det?

Söndag blev det en tripp till West Hollywood där de hade Pride Festival. Tyvärr lyckades trafiken att stocka sig så mycket så vi missade paraden. Men vi knallade runt i solen och såg en hel del intressanta figurer. En trollkarl som frågade om jag var Svensk.. och så körde han några trick. Hur fan kan han veta sånt? Jävligt bra fråga.
Sedan körde vi vidare till Santa Monica, men igen lyckades det vara molningt så något solande blev det inte. Sedan körde vi tillbaka till Hollywood för middag på en japansk restaurang.
Efter det blev det hemgång och jag vinkade adjö till Frida.

Kan inte fatta att det bara är en helg kvar nu.. Det går föööör fort nu tycker jag.
Men jag tror vi ska klara 3 månader. Vi har iof inte något annat val.

Hej och hå. För någon minut sedan skakade huset till.. eller mer svajade..
En liten jordbävning.. Det var en härom natten också tydligen, men det missade jag helt eftersom att jag sov. Men det är väl den 3 (av 5 sedan jag kom hit) som jag verkligen kännt och jag måste erkänna att lite exalterad är jag allt.. Trots att jag vet att det är dumt att säga.. Men det är ju spännande ju..

Nu längtar jag bara efter att klockan ska bli lite senare..
Jag vill lägga mig och sova i rena lakan och ett fräsht täcke som har hängt ute heeela eftermiddagen. Och rummet är härligt fräsht för att fönstrena har vart öppna ett bra tag.. Så jag hoppas på en god natts sömn..

Nehe.. Tillräckligt mycket skitsnack här nu..
Dags att börja slänga in bilder kanske?

Jaja..
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0