You and me..

I sverige firas det midsommar i full fart nu.
En hel hög ligger säkerligen redan och spyr och ett x antal har redan däckat..
Någon blev nog av med oskulden för en stund sedan i ett buskage någonstans..
Killen knäppte gylfen och drog snabbt som fan när det var klart. Ensam kvar i det blöta, kalla gräset ligger hon kvar med utkletad marcara. Ringer förtvivlat bästa vännen som hånglar vilt med någon klasskompis hon för kvällen valde som offer.
Jaaa, jag har bilden framför mig på hur det hela ser ut.. Och nej, det har inte hänt mig.
Kanske borde skriva en historia om den hemska midsommarnatten.. haha

Idag är det fredag.
Fredagen den 25 juni.
Det betyder att mitt hjärta snart sitter på ett flyg hem till Sverige och jag antar att jag får tillbaka det någon gång i början av oktober.
Fick ju faktiskt se min Frida en sista gång i onsdags.
Middag blev det med hennes värdfamilj på ett medeltids ställe där vi åt kyckling, revbenspjäll och potatis med händerna. Under tiden var det en show med riddare och typ tornerspel (?).
Riktigt kul faktiskt. Så fick man klämma och känna på riddarna efteråt.
Sedan åkte jag hem till henne och sov en sista gång och fick snällt åka hem i Torsdags eftersom att jag bara om att vara ledig på förmiddagen.
Det kändes dock inte lika jobbigt då som i söndags. På något sätt känns det som om jag redan vet att hon är borta, fast hon inte är det.
Med mig hem fick jag ett silvrigt kuvert som jag inte ids öppna.
Det kliar i fingrarna på mig och jag vill verkligen veta vad som finns där, men å andra sidan vill jag inte..

Annars är det bara bra trots omständigheterna.
Dagen har blivit helt upp och ner och min dagliga promenix blev inställd för att städarna var här idag så jag var tvungen att vara hemma.
Helgen är oviss och förmodligen ska jag jobba.. Vet inte om det blir ikväll eller imorn..

Neehe,
Kanske borde stoppa något i lilla magen.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0