Hur är det möjligt att vara så seg?

Idag har jag vart så otroligt rastlös och är fortfarande..
Det finns inte så mycket att göra på datorn, läsa har jag ingen lust med och film känner jag inte heller för. SÅ jag borde ha någon att umgås med. Inte för att jag tror att jag skulle vara så social.. Men ändå..

Kom på
en sak idag som jag skulle ha sagt igår..
När jag och Alex var ute på promenad stötte vi på två små ekorrar, den ena jagade den andra fram och tillbaka på gatan..
Han som blev jagad ville uppenbarligen inte bli det så han gömde sig bakom en bil och smet sedan in på en tomt, medans den andra rusade rakt över gatan eftersom att han trodde att han åter försvunnit åt det hållet. Jag skrattade för mig själv där jag gick.
Måste erkänna att det var en ganska luddig förklaring, men jag hoppas att ni förstog för bättre än så blir det inte sålänge ni inte frågar. eller något..

Hur som
helst..
Imorn är det fredag och mitt huvud ville ha fredag idag..
Hade vart riktigt skönt.

Lördag
blir det karuseller. Fortfarande inte ett dugg taggad. Men.. Frida får se till ändra på det.
På tal om henne så känns det som om det var evigheter sedan vi sågs. Det var den 24 feb och det är galet länge sedan. Ska bli kul att få se min darling.

Nehe..
Nu blir det annat.
Snart greys.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0