Idag är det fredag!!

Barnet sover gott i sin säng och jag piffar det sista.
Om mindre än en timme är det dags att fly stan hela vägen till Frida.
Ska bli skönt att komma ner dit och se lite annat.

Idag har jag hunnit med en massa..
Både vart till posten och banken och städat mitt rum.
Bra jobbat tycker jag.

Annars händer inte så mycket..
Oj, glömde berätta en sak för er.. Tror jag..
Förra helgen när vi åkte karuseller hade jag med mig en liten axelväska att bara stoppa det nödvändiga i.
Den är köpt i Sverige och jag har använt den ett x antal gånger här sedan jag kom första gången. Men när jag plockade ur sakerna förra helgen så vips ligger det en svensk 10 krona där.
HUR kom den dit? Jag tror minsann nästan att det är tandfen som har spelat mig ett spratt..

Nehe.. Nu ska jag styra upp det sista och se till barnet mitt vaknar.

Hörs på söndag!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0