Måndag och veckan har bara börjat..

Smått irriterad hela dagen..
Det bråkas och grejas om semester i det här huset och just nu ser det ut som om vi blir själva på en mexico kryssning. Inte mig emot. Men jag hade velat ha med mig Larry också. Men, jag får väl klara mig utan det.

Men annars då?
Helgen gick relativt fort.. Fast ändå sakta.
Kom iväg en timme tidigare till Frida och det var skönt. Så åkte vi och åt mat och sedan åkte vi hem till henne.. Så gjorde vi inte såå mycket.
Lördagen vaknade vi och tog oss iväg till Sunset beach och lite senare på dagen också till Huntington Beach. Skönt att få känna sanden mellan tårna och njuta lite av livet jag faktiskt har här i Kalifornien. På kvällen blev det någon gammal film och senare Wii. Vi sjöng och spelade gitarr tills långt in på natten. Men kul hade vi. Frida styrde också upp lite akrobatik och jag skrattade så jag grät.
Vi drack förövrigt också vin till på köpet.
Söndagen gick långsammare än vanligt. Vi åkte till irvine och spanade runt lite innan jag var tvungen att åka till tåget. Väl hemma hann jag vara en timme innan det var dags att åka iväg och äta kubansk mat med feta familjen. Gott var det.

Idag har jag vart lite duktig och pluggat. Imorn måste jag styra upp resten.
På lördag är det en vecka kvar och jag är taggad.
MEN, en vecka i Costa Rica hade inte heller vart fel och jag hoppas att Frida njuter och tänker på mig när hon ligger på stranden.

Nehe, måste bara slänga in dagens bästa.
När vi var på standen var det någon som hade en drake uppe i luften och jag kläcker ur mig; Det ser ut som en krokodil med vingar..
Tilll svar ifrån Frida fick jag; Det är inte en drake då?
Hur blond får man bli om jag får fråga?
Det roliga var att jag också tänkte tanken; Vad töntigt med en flygande krokodil eftersom att de inte har vingar.. Jaja. vi alla har väl vår mindre smarta sida.. haha..

Nu blir det sängen..
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Klart jag ska tänka på dig darl :)

2010-03-23 @ 07:01:49
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0