Mätt i magen

Tänkte nästan säga att det var länge sedan jag var här, men.. Det var ju bara i måndags..
Idag har vi haft ett gnällpaket.
Ingen sömn mer än 10 minuter på förmiddagen vilket gjorde det hela till en hemsk dag.
Lyckades också krympa en tröja och ett par short blev superfransiga i kanterna (vilket inte är så jävla hett) så det var en tuff morgon. Lyckades lugna mig lite på eftermiddagen när han faktiskt sov och jag fick en macka av gary när han kom hem ifrån sitt möte. Så lite gladare måste jag erkänna att jag blev.

Ikväll blev det middag på The Counter.
Man bygger sin egen burgare helt efter egen smak och det var mumsigt.
Jag är så onyttigt nyttig. Det blev en sallad med kalkon-burgare och till det en vanilj shake (därav det onytta). Men nu är jag mätt i magen och hoppas på en middag med farbror och faster imorn. haha..

Lördag blir det lugnt..
Iväg och kolla lite affärer..
Skulle vilja gå på krogen på kvällen. En massa svenska band som spelar.
Grejen är dock att jag tänker inte gå själv och jag kommer inte hem.. Så det får bli en hemmakväll istället.. OCH, det tjänar vi pengar på.

Nästa vecka är påsklov (eller vår-lov som de säger här borta) så jag har ingen klass och Shira har ingen skola heller. Till på köpet ska Gary vara borta och det kommer bli en hårt vecka.. Det firar jag dock på lördag med en gaddning. Härligt med andra ord..

Men nu kanske man borde slänga på en film eller läsa lite kanske..
Får se vad som händer. Skriva orkar jag inte göra i alla fall.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0