Solens varma strålar..

Förra veckan låg jag på top 3 i att klassas som blekast på planeten.
Idag har jag legat ute i solen, en timme runt lunch och en timme på eftermiddagen så förhoppningsvis ligger jag i alla fall på top 10
Måste jag säga att det är heeeelt underbart skönt? 
Så frågade Gary om jag solade för att skryta till er där hemma och jag svarade självklart.
Så sa han att när det blir lite varmare kan vi åka till hans föräldrar och bada i poolen och sola. Låter inte helt fel just nu måste jag säga.

I fredags kom min Frida och det var länge sedan vi sågs faktiskt. Men allt var som vanligt. Efter två minuter här låg vi dubbelvikta i skratt och tårar.
Lördagen var det dags för mitt möte på Magic Mountain och en timme senare än tänkt kom vi iväg och jag ångrar såå att vi inte tagit en egen bil. Men, vi hade det väl okej. Åkte dock bara två berg-och-dal banor varav den ena skulle man stå i. Lite annorlunda måste jag säga. Men vi hade en härlig lunch i solen och sedan var det dags att åka hem.
Kvällen spenderades med Wii:et och marackasen. (idag känns det i armarna)
Och sedan blev det film.

Igår gjorde vi inte såå mycket. Åkte till Burbank och kikade lite och lyckades komma hem med två linnen. Min andra påse med en tunika och ett par shorts åkte hela vägen till OC eftersom att Frida och jag lyckades förväxla påsarna. haha. Lite som en romantisk film. Så till helgen åker jag ner till henne och myser lite innan det är dags för henne att ha det gott i Costa Rica. Som jag är avis!!

Annars är allt bra. Vet att jag vart dålig på att uppdatera men har inte riktigt haft orden.
Idag har jag för att solen gör mig glad.
Nu ska jag väl bädda sängen. Har vart duktig och tvättat så ikväll blir det mys att krypa ner och sova.

Nog med skitsnack.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0