tisdag

Igår var jag nära på att ta livet av mig eller Alex.
Så farligt vart det kanske inte, men hade någon sagt kom hem nu hade jag packat och åkt.. Han lyckas alltid pricka in att vakna när jag äter och vägrar då somna om.. Tillbaka får man ett hånflin och då hade min bägare redan svämmat över med ett par liter..

Idag har
däremot vart bättre..
Han har sovit bra, lekt bra och vi fick en riktigt middag runt bordet vid en skaplig tid på dygnet.
Men, nyss råkade jag ut för en liten olycka. När jag skulle fuska och smaska i mig lite glass lyckades jag paja min nagel på glassburkens plastkant som satt runt och nageln gick i princip av på hälften. Det bröjade blöda och hälften av den sitter kvar och gör förbannat ont..
Av någon anledning har jag numer börjat bli likblek och nära att svimma när jag gör illa mig.. förstår inte varför..

Annars då?

Klass imorn.. just för tillfället pallar jag det verkligen inte alls, men det blir säkert bättre..
Nu ska jag ta mig lite dajm som tröst..

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0