En bra fredag

Valborg, jag ska cykla in till Flen, med bärsen under armen och jag är nog lite sen

Det är valborg i sverige och det låter som om alla har haft en trevlig kväll med grillat och goda vänner. Jag är avis ska ni veta. Är det något jag saknar är det alla typiskt svenska grejer som valborg och midsommar. Även fast det inte är en såååå stor grej så får jag alltid en känsla i kroppen som är obeskrivlig och jag älskar det.
Jag firar min valborg med min Darling och vi ska slänga på lite kött på grillen och njuta med pommes och svensk Bärne sås. Låter som en bra kväll.

Dagen idag har vart helt underbar. Måste vara den bästa dagen på ett och ett halvt år.
Alex har vart den bästa ungen någonsin. Trots att jag tröttnade lite imorse när han slängt ur alla nappar och filtar ur sängen.. TVÅ gånger.
Han har kommit och kramats och pussats helt av sig självt och det bästa är att han kramar om hårt när han kramas. Jag älskar det. Min älskade lilla krabat.

Alex för någon vecka sedan när vi var ute
och lekte med vatten.

Helgen blir nog lugn skulle jag tro.
Blir förmodligen att boka en helg i San Francisco och det kommer bli underbart.
Kan inte tänka mig hur det kommer bli när min Frida åker hem. Jag kommer gå under..Eller kanske inte. Men det känns så.
Började för övrigt läsa Twilight idag.
Fortfarande skeptisk till det hela. Men vi får se vad det blir av det hela.
Nu ska jag kila.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0