Man blir glad av bara tanken..

Fick ett telefonsamtal idag av en lite orolig pappa.
Så jag kanske ska säga att jag lever och trots det lilla missödet och missförståndet i fredags så mår jag bra.
Allt är nästan utslätat och jag gör vad jag kan för vinna tillbaka förtroendet och det har jag väl redan gjort till 95%.

Idag har solen lyst och graderna har vart runt 28. Det är då man vet att man lever och mår bra.
Frida och jag var och shoppade lite i lördags och jag lyckades komma hem med två kjolar och ett par mysbyxor. Ska också ta och klicka hem ett (läs två) par låga Converse och sedan är det nog.
Om ett par veckor sitter jag och Frida på ett plan till San Francisco och det ska bli sååå najs.
Tror förmodligen att det är det sista stora äventyret vi kommer göra innan hon flyger hem.
Dumma unge. Hon borde stanna här hos mig istället.

Fick en av Alex födelsedagspresenter idag. Han har redan sett den och han verkade gilla det.
så nu väntar vi bara på den andra.

Hemma i Sverige händer det också grejer.
Mamma ska flytta. Imorn kommer dem och packar och så åker hon på torsdag. Är glad för hennes skull, men det känns också konstigt att komma hem och hon inte längre är där. Men har jag klarat mig här i två år tror jag nog att jag klarar mig sedan ocskå.
Så hörde jag minsann att sessan Madelene ställt in bröllopet för att han karln hade haft lite kul på annat håll. Det var en så intressant nyhet att de till och med pratade om det på tv här.
Annars är allt bara bra.
Inga större problem måste jag säga.

Jag lever och är glad.

Nehe. Nu blir det något annat.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0