pengar pengar pengar

Ojojoj.
Hur lyckas man bränna pengar var enda eviga helg.. Eller nästan i alla fall.
Idag kom jag hem med 2 par nya Converse. Ett par vita och ett par marinblå.
Meeeen, det var ju $10 av om man köpte två par och jag har ju klurat på det. Så varför inte spara lite när man ändå slösar?
Lyckades också komma hem med lite nödvändiga toppar. Vita, tråkiga linnen och en tshirt. Men det går alltid åt här i sommarvärmen.
Så hittade jag en födelsedagspresent till Shira (hon fyller dock i juli, men lika bra att vara ute i tid) och så gick jag på bio. Denna gången blev det The Back-up plan med Jennifer Lopez. Söt film.

Imorn blir det lugnt vad jag vet, måste knåpa på lite skolarbete vilket inte låter som en allt för rolig söndag, men nödvändigt. Nu är det bara 4 veckor (3 med saker att göra) kvar. Det ska bli sååååå skönt att slippa det där sedan. Måste dock iväg och hämta mitt papper ifrån förra klassen. Måste styra upp det nu i veckan så att de inte blir arga på mig.

Jaja, nu ska jag se till att få något i magen för den kurrar lite.
Och jaa. klockan är midnatt.

Adjö världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0