Butterflies

Can we pretend that airplanes in the nightsky are like shooting stars,
I could really use a wish right now.

Helgen är snart officiellt över jag vill bara tillbaka till gårdagskvällen.
Finns det mer att säga än att det var underbart?
Jag citerar mig själv från kvällen Fucking Freaking Awesome!

I fredags åkte jag ju ner till Frida och där hämtade hon och Peggy upp mig för en bio.
Det blev Letters to Juliet. Älskade den. Så söt och härlig.
Sedan åkte vi hem och somnade sent för en gångs skull. Inga tantfasoner längre.

Lördagen kom och vi packade oss iväg till Newport Beach och Balboa Island för att åka iväg på Whale Watching.
Någon val såg vi dock inte, men delfiner och ett par tokhärliga sjölejon. Vi fick biljetter så vi kan åka igen om vi verkligen vill se valar. Men kanske om det blir mycket varmare.
Så på kvällen kände Frida för att gå ut. Jag var inte lika taggad, men drog på mig en av Fridas klänningar och sedan var det på G. Kvällen blev mycket bättre än jag väntat mig och jag hittade något som skulle kunna få mig att stanna i Amerika för alltid. Min länge efterlängtade Navy-kille.
Frida och jag körde hem dem till basen och efter mycket snack och trevligt sällskap brummade vi sedan hem halv sju imorse. Hej och hå säger jag bara. Sedan blev det några timmars sömn hemma hos Frida och sedan var det dags att åka iväg till tåget.

Nu sitter jag här och kom väl hem för en timme sedan efter en middag.
Och till på köpet satt vi vid bordet bredvid David Henrie. Min hemliga kärlek ifrån Disney Channel.
Dock var han där med någon brud och en massa kompisar, men ashet som vanligt och det var kul att se honom i verkligheten. Hade det inte vart för alla runt omkring hade jag nog till och med gått och hånglat upp killen.
Nej, nu blev det grovt här.

Bilder ska jag slänga upp, det lovar jag. Men sålänge kommer bara några.

Adjö!


Jag och Frida i Newport Beach

Jag, Peggy och Frida i bilen påväg till krogen

 

Frida, Jag och Peggy

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0