Hur ska det gå?

Nyduschad med Melissa Horn i lurarna.
Härligt med andra ord.

8 hela dagar och en natt kvar tills jag sitter på planet igen.
Jag vet inte vad jag känner än. Jag vill hem. Men jag vill verkligen vara kvar.
Har kommit på att det är för att jag gillar personen jag är här.
Jag åkte som ett barn och har nu vuxit till en självständig vuxen.
Känns skumt. Men det är nu när pappa och bror är här som man känner det.
I sättet vi pratar med varann. Allt, jag känner att jag inte alls är på samma nivå som när jag åkte.
Det är läskigt att känna det, men nyttigt.

Som sagt är pappa och bror här.
Har ikväll kommit hem ifrån ett par nätter i Las Vegas.
Det var trevligt och varmt och skönt. Lyckades också med en liten solbränna innan vi åkte hem.
Den måste jag jobba på tills det blir dags att åka hem, så jag inte kommer hem blek och äcklig som vanligt.
Har också vart i Hollywood, San Diego och Santa Barbra med dem också.
Imorn är det dags för att packa ihop allt och sedan är det dags för dem att åka hem.


Kan inte fatta att 2 år har gått nu.
Jag kom ju nyss hit. Det är helt sjukt.
Blir nästan tårögd när jag tänker på det och det känns faktiskt lite jobbigt att behöva säga hej.
Får se hur det blir med jobb och skit i Sverige. Annars kanske man kommer hem.

Nehe.
Kanske borde hoppa i säng?

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0