Life is bitter sweet..

Nu är vi inne på sista veckan och räknar sakta men säkert ner..

Idag måndag blev det en sista shoppingrunda med Angelina.
Hem kom jag med ett par böcker, en flyg-kudde, en bok-lampa och vakum-förpackings-påsar till kläder.
As smart tänkte jag.. Men faktiskt inte vad jag tänkt mig.. Blev inte ett dugg smidigare i resväskan.. Så..
What ever.. Det kan nog vara bra att ha till någonting.. Pallar inte riva upp allt igen och lämna tillbaka påsarna imorn.
Det sista som ska införskaffas är ett batteri till min dator.. Då dollarn är låg kan man alltid passa på och jag kan lyckas kolla på film på datorn på flyget utan att datorn dör efter 10 min.

Igår söndag var det exakt ett år sedan jag landade i Kalifornien.
Det har vart ett underbart år och jag har träffat underbara människor som jag kommer att sakna.
Min sista måndag och det innebar att det var min sista fotbolls-måndag..
Dock var det bara Matt som kom, vilket var lite synd.

igår var det hej då middag med familjen.. lite ledsamt men trevligt måste jag säga.
Kul att träffa alla en sista gång innan det är dags att gå på planet.

Nej, usch..
Nu tappade jag helt stinget i att skriva..
så nu blir det sängen..

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0