redan september..

I måndags morse när jag plockade upp Alex på morgonen var han som en deghög.
Rörde sig inte alls som han brukar och när vi druckit upp mjölken kom det två hostningar och sedan var mina bröst fyllda av söndagens middag. inte det minsta trevligt måste jag säga.
Men så är det väl att ha barn antar jag.
Igår kväll var det min tur.

Lyckades få ur mig middagen vid 2 tiden inatt och lyckades sova en sådär 4 timmar innan klockan ringde första gången och jag inte kunde somna om.
somnade en sväng på förmiddagen också, men ändå pigg i huvudet, fast min kropp är seg.
Någon mat har jag inte lyckats få i mig, mer än en macka imorse, en banan och liiite glass.
Dock har jag druckit en massa coca cola och det är det enda som verkar funka.

Har inte vart sjuk på hundra år - peppar peppar, så varför ska det komma nu?
Vi trodde dock att Alex kräktes för att han åt för mycket, men nyss kom Gary och sa att han inte heller mår bra, så det kanske var något annat.

Så nu ska jag ta och lägga mig i sängen en stund och vila innan det är dags att jobba igen.

Ursäktar för att detta blev ett relativt äckligt inlägg..
Adjö!

Kommentarer
Postat av: frida

usch det lät inget vidare du.. ni får krya på er! puss på kinden!

2010-09-02 @ 00:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0