Semester!!

En väska som ska till Sverige är äntligen packad. Den andra är på god väg.
Skönt det. Mycket saker lyckas man samla på sig på ett år.
Förhoppningsvis orkar jag göra en scrapbook av allt skit när jag kommer hem.
Annars kommer jag börja gråta.. eller något..

Nu är det läggdags efter en heldags jobb..
Var på dagis med Alex idag.. Han första dag.
Känns svårt att lämna ifrån honom till någon annan..
Men jag antar att det är livet..
Väskan är nästan fullpackad och tidigt imorn åker jag till Buffalo för att hälsa på Nannie.
Det ska bli skönt att komma iväg, trots att det är operation imorn.
Jag behöver det.

Måndag kväll kommer pappa och bror min.
ska bli kul att visa dem runt här i stan.

Neehee..
Nu måste jag sova.

Hörs när jag kommer tillbaka.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0