Snart är det över..

Idag har jag vart duktig.
Med hela 36 grader utanför dörren får man allt styra upp annat att göra.
Så idag har vi provat nästan varenda plagg Alex äger och konstaterat att det mesta inte passar och kastat ut det.
Jag kan lika gärna göra något vettigt medans jag är kvar här, för jag vet att det inte kommer hända på år när jag har åkt hem.

Gick sedan över till min egen garderob och när jag plockade in tvätten ifrån igår rensade jag ut allt jag vet att jag inte behöver, vill ha eller kommer ta med mig till Sverige.
Det gick riktigt bra. Fick ihop en säck som sedan ska skeppas över till Angie, så får hon spana in vad hon vill ha och inte. Bättre det än att någon annan skummis får det. haha

Snart dags att packa också.
Helgen ska spenderas med småpyssel och kanske en trip till San Diego och Sea world.
Ska bli kul.
Imorn ska jag ut på äventyr och kolla på bio och köpa en till resväska.
Jaa, jag behöver en till och jag bryr mig inte alls måste jag säga.
då kan jag köpa en som jag verkligen vill ha. haha.. inte tänka på syftet. För det har vi redan klarat av.

Onsdag bär det av till Buffalo.
Självklart ska Shira in och opereras samma dag, så vi får helt enkelt styra upp något så vi båda kommer dit vi ska.
Känns lite dumt och så att åka nu när allt det här händer. Men ärligt talat ska det bli såå skönt att slippa höra allt gnäll emellan dem två. Det finns inga tvivel om den saken.
Tycker synd om alla som kommer i närheten av henne, för hon är inte rolig när hon vill ha lite medlidande.
Självklart lider jag med henne, men att använda; Jag har cancer, jag kan inte
i varannan mening funkar inte för mig. Jag har redan tröttnat på det.

Igår var jag händig.
Jag byggde ihop en bil åt Alex och det har vart dagens stora händelse.
Dagen idag har vart riktigt skön. Vi satt och lekte riktigt bra, för helt plötsligt hade 40 minuter passerat och det kändes som 10, har aldrig hänt här borta förut.

Nehe,
En film kanske skulle vara något. Jag är trött idag.
Får se vad som hittas på.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0