This ain't goodbye..

Ett sista inlägg ifrån USA.

Har nästan packat allt och det är i princip bara datorn som är kvar..
Så den stängs igen efter detta inlägget.
Om ungefär en och en halv timme sitter jag i bilen påväg till flygplatsen.

Lyckades hålla undan tårarna imorse när det var dags att säga hej då till Shira.
Alex kommer snart hem så att jag får lite tid med honom innan det är dags att säga hej då.
Än sålänge är jag helt uppe i varv och måste tänka på allt som ska packas ner. Har dock känslan att när allt är klart och packat kommer jag sitta och böla som en treåring.

Dags att ta farväl till två år av mitt liv då jag älskat mig och den person jag var här.
Dags att åka tillbaka till Sverige och försöka hitta mig själv igen.
Får hoppas att det går vägen.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Tinos

VÄLKOMMEN HEM NUTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-03 @ 15:40:29
Postat av: Marie

Det var fint att få ge dej en kram och se att du mådde bra!

Välkommen hem & ge dej ut på nya äventyr snart!

2010-10-04 @ 20:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0