Filurar

Nej, nu blir jag snart galen.
Kan det inte bara ske ett under så jag får lite härlig snö snart.
Inte en jul utan snö, för då är det ingen riktig jul.

Hur julen firas i år har jag ingen aning om.
För hoppningsvis hos farfar, med både Theo och Viggo.
Har dock inte träffat Viggo än, därför känns det speciellt mysigt med en jul där.
Självklart kommer alla andra mysiga varelser att vara där.

Nej, jag vill ha jullov nu.
Det vore så skönt.
Bara få göra som man vill för ett tag.
Släppa det här som är så mycket med skolan och allt.
nej, det ska bli riktigt skönt..

Något annat som är skönt att veckan är slut nu.
Men inte slutar plugget för det.
Måste göra en inlämning i helgen och plugga upp Aktiekunskapen,
Jag har nästan glömt bort allt det där så det känns lite hopplöst, för jag vet egentligen vad jag ska kunna.
Sen är det förstås psykologin, skönt att den ska vara klar nästa år..


Trodde på en utgång imorn, men vet inte om jag pallar det..
Det vore najs... men.. Nja.. Har som sagt annat att göra..
Men, det kommer en dag, då jag aldrig är som jag någonasin vart.


Dot Over

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback