Go kväll!

Har setat och kikat runt på en massa julklappar.
Så nu har jag hittat den perfekta till min underbara Marcus.

tror nog inte ens att han kan gissa vad det är.
ska ta och fixa det imorn tror jag.

hehe, är faktiskt nöjd.
Efter det är alla presenter färdiga.

Sen är det bara att längta till julen.

Dessutom:
2 dec. idag - bara 19 dagar kvar till jullovet
2 dec. idag - 22 dagar kvar till jullovet
2 dec. idag - 22 dagar kvar till 6 månader.
Första advent imorn - en vecka närmre julafton
Ingen snö än - Jag är deppig.
Årets Julkalender  - den är väl helt okej.



nehepp..
Snart är mitt pass som barnvakt över.
Längtar tills jag får komma hem och dra av mig kläderna och hoppa i säng.
Det luktar dessutom underbart på kudden, det luktar min älskling.

Gonatt!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback