Såhär ligger det till..

"Man vet inte vad man har, förrän man förlorat det"

Jag tror på det där, för jag visste inte alls vad jag hade, och nu är det borta.
Jag hade en underbar människa vid min sida, min Marcus. 
Tror dock att vi sumpade det tillsammans, men det känns ändå som om
jag är boven på något sätt också.

Just nu känns det väl lite kämpigt, men det är inte mycket att göra.
Gråta har jag gjort alldeles för många gånger så det tänker jag inte göra längre.
Det är bara att se framåt, precis som han sa så är det skönt att vi inte har bråkat.
Ibland blir det såhär och det är jag medveten om, så jag hoppas på det bästa och tror nästan att vi kommer prata med varann som vanligt ändå.
Jag menar, det kommer gå fint och vi vet var vi har varann..

Jag kan erkänna att jag kanske sumpade lite med att flörta bort lite...
Men håll med mig om att det är roligt att flörta när man inte vet att man kan få det.
Nu när jag väl kan det vill jag inte alls ha det och kommer aldrig att vilja det heller.

Så nu är jag med i Singelligan igen...
Trots att jag inte vill, men det dyker väl alltid upp någonting som man kan sätta tänderna i..
Nej, usch, nu låter det som om jag är alldeles för känslokall och inte bryr mig ett dugg, men det gör jag faktiskt..

Emelie, vi får ta och snacka igenom det här lite..

Puss och kram

Nathalie ♥ 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det är bara och ringa vet du...Förlåt för att JAG inte gjort det. Men jag har tränat, solat handlat och nu ska jag åka till J.B och va med Bosse och Steven också.. Så det är mycket. Tack för att du ville prata igår. Och jag hoppas att du känner att du kan prata om allt med mig. Älskar dig gumman, det vet du. (hoppas jag) och GRATTIS på namnsdagen idag!

Postat av: tilda

Skrutten., det hade jag ingen aning om. Mig har du med ^^,

2006-12-31 @ 15:48:23
URL: http://pimmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback