Tankar, bortblåsta i vinden.

Hej  och Hå!

En lektion kvar, sen är det bara att knalla hem.
Jag har verkligen ingen lust med någonting just nu.
Håller iof på med ett projekt hemma..
Att hänga upp datorn.
Det är klurigt det där, men jag tror att jag har kommit på ett bra sätt att lyckas.
Det kommer bli bra tror jag..

Annars då?
Helgen kommer att gå åt till skolan och pyssel.
Sen är det måndag och då blir det shopping.
Alla dessa julklappar som jag ska peka ut och sedan tillslut få.
Jag är nog kanske lite som en treåring..
men julen är härlig..

Det är den enda chansen jag har att samla alla bra man tycker om och bara ha det sådär mysigt som det ska vara på julen.
Har redan önskat mig massor. Men man kan aldrig få nog av julklappar.
Det enda som är synd med julen är att man inte alltid får det man vill, men det gör ingenting.
Jag är nöjd ändå.
Tänk också när det snöar, det är ju bara mysigt hela tiden.
ÅÅh, jag längtar.

Nehepp.
Kanske någonting annat som väntar.

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback