Tjejsnack V. 42

Böcker

· Gillar du att läsa böcker?
Böcker är ett skönt tidsfördriv om man verkligen har tid med det..
Men visst, på frågan måste man väl svara Ja, i så fall.

· Hur många böcker läser du per år?
Det blir inte allt för många böcker. Oftast blir någon på sommaren när man har mer tid..
Men annars blir det väl max sådär två, tre stycken om året..

· Vad för sorts böcker läser du helst?
Favoriterna och nästan det enda jag läser är biografier.
Det finns en spänning i de som man inte får ut av en vanlig bok..

· Favoritförfattare?
Hm, ja.. Jag är dålig på sånt, men jag gillade Traci Lords, så jag säger väl henne så jag får någonting sagt..

· Bästa boken du läst?
Eftersom att jag inte läser speciellt ofta så blir det svårt det här..
Men, Nattens Barn av Traci Lords är en grymt bra bok och man blir nästan mörkrädd för hur hon verkligen har klarat av livet och står på benen fortfaranade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback