Utmaning - Party Date Star

Party Party
Sådär ja! Blev på sugen på lite partyhumör när
Tilda drog upp utmaningen. Därför utmanar jag Tillbaka Tilda på att göra en Partybild av sig själv.
Dessutom vill jag ha den röda tröjan vilket jag förmodligen inte alls kommer att få.

Men en riktigt, verkligen på riktigt gammal hederlig husfest tycker jag absolut ska komma nu.
När alla vi får gå på krogen har man nu insett att det verkligen är trevligare med en husfest, där man kan larva sig, vara aspackad och sen gå hem ensam genom staden och fundera (vilket ofta hände under smme's första år). Jag minns det som om det var igår.
Det var roligt faktiskt.

nej, absolut en husfest, eller någonting där alla är samlade under samma tak och åldern inte spelar någon roll. Det ska vara vi 88:or och 89:or som häll ihop då ett tag. Nej, det var roligt.

Kommentarer
Postat av: tilda

oh. jag antar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback