beach 2007

Jag tycker detta är roligt..
trots att det inte känns så himla kul och lär väl inte göra det sen heller, så tror jag verkligen på att detta skulle kunna funka.. Jag vet att jag dömer frolk, men jag visar det inte när man träffas... för vem vet.. Man kan byta uppfattning och då är det bara pinsamt om man skulle ha sagt eller gjort något dumt..
nej, men seriöst blev jag glad, förvånad och positivt överraskad..
hoppas att detta kan leda till någonting då..


idag har jag vart pysslig..
gick till syaffären idag och shoppade loss för hela 77 kronor..
det var den där jävla trådrullen som kostade skjortan..
så har jag bjudit bror min på glass.. jag är så snäll..
men han skjutsar ju runt på mig, så det är han värd...
usch, jag måste fixa det där nedrans kortet snart...
men sen har jag pysslat..
har lyckats pyssla ihop fyra stycken brill-fodral...
och till på köpet är jag nöjd med det..

någon dag framöver kanske det blir till att sy ihop min söndertvättade tröja också..
Sen ska jag gå och mysa hela sommaren tills den ramlar av kroppen på mig..
den är så grymt härlig den där..

usch.. jag vill ha sommar nu..
beställde bikini idag...
känns bra.. nu kommer jag vara riktigt het till sommaren igen..
det är ju då folk nappar.. haha.. nu var jag fyndig..
nej, jag längtar ner till paradiset med sol och bad och alkohol..
ska bli härligt om emelie kommer ner midsommar också..
och sen är det ju självklart visfestivalen och då hoppas jag att den spygröna 240:in kommer dit igen..
och en massa härligt folk i den så klart..
kanske kan man få nytta av ett och annat telefonnummer då med..
Haha, nej, nu har jag för höga planer, tankar och drömmar om det..
nej, sommar vill jag ha nu... så man slipper allt vad skolan heter..
det är ju så tråkigt... men nu är det bara 67 dagar kvar..
härligt härligt.. men projektarbetet suger hårt..
måste ta och styra upp det där..

Snart ringer nog emelie och vill ta med mig på en tripp till hennes nya hem..
men jag tror jag står över den trippen och tar det imorn istället..
kan komma upp och kika imorn efter skolan..
blir nog bra det där... förutom att jag inte får sällskap hem..
men jag vet nog att jag får plats där också.. hehe...

frågan är om jag ska läsa den hemska boken till religionen där sjuåringar onanerar med varann..
eller om jag ska slänga mig i min gossäng och kolla på en film tills jag somnar..
det lutar åt filmen, men boken är ju spännande den också..
nej.. vi skiter i det så slipper jag tänka på hur jag ska göra.. haha..

imorn är det tisdag och solen ska inte lysa lika mycket som idag.. tror jag..
blir att sätta ljus i aulan.. hoppas på att bror kan hjälpa till...
för jag pallar inte med det..
nehepp..
kanske ska bege sig mot sängen innan det händer någonting riktigt riktigt konstigt med mina ögon..

Var ju bara tvungen att slänga in att jag klippt mig idag..
hela sex centimeter försvann..
ganska mycket måste jag säga.. men det behövdes...
jag lovar! jag är nöjd nu i alla fall..

vi ses och hörs imorn!
det lovar jag!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback