Boom Boom Baby Boom!

usch, fan att jag inte har körkort...
för då kan jag lova att jag inte hade setat här..
då skulle jag vara påväg neråt..
Närmare bestämt till ett place som i alla fall har satt sig i mitt hjärta.
hade så otroligt kul den helgen och nu när man dammat av de gamla skivorna och insett att låtarna vi lyssnade på verkligen drar fram party-mys-känslorna i mig så vill jag inte vara kvar här. Skulle göra allt för att vara där nu, för att återuppleva den kvällen i BMW:n, linköping-mjölby-mantorp..
underbart grabbar!


Ååh, jag får såna känslor i kroppen, det går inte att beskriva..
jag skulle lätt kunna flytta nu och aldrig mer komma hem..
haha, gud vad jag överdriver..
Men det vet jag ju om.
Jag vet i alla fall att jag ska dit igen..

ganska vettigt, men trist att det blev som det blev..
Känns mer som om någon dött än att det bara blev såhär..
men det ska vi väl försöka att styra upp..
ska nog ta reda på mitt sommar-nummer.


Nej, vart är sommaren när jag behöver den som bäst?

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback