i dina ögon..

fan, jag som skrev ihop massor igår..
Och nu är det bara borta..
Känns lite snopet..

Men vad gör jag i skolan nu?
jag som hade tänkt att vara duktig och gå på lektionen.
Så blir den inställd..
Hur känns det på en skala?

Nehepp..
då är det bara filosofin kvar 14.40.
kanske ska kila iväg till konsum och köpa något gott och tröstäta lite..
kanske ta en sväng upp till negern och kolla hur det går för dem..
det var en smart ide måste jag säga..

sitter här med inbjudan till studentbalen..
vem fan ska jag gå med?
ragga upp någon på stan?

Känner att jag är på G i livet nu..
Att mantorp blev som det blev hade jag nästan räknat med och jag är glad för deras skull..
jag kommer tillbaka och tar revanch någon annan gång när jag verkligen känner för ett förhållande..
jag hade i alla fall inga direkta känslor så det är helt okej att det blev såhär..
Har börjat komma på god fot med det mesta i min omgivning nu..
hade en trevlig dag med emelie, petra och pernilla igår.. Jimma också på ett hörn..
kakor och saft. Mumsigt värre!
Nej..
Livet känns kanon, så nu är det dags att tröstäta lite godis tror jag..

Vi ses!

Nathalie ♥
Med ett levande liv i kroppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback