The sun is.. hot..

För första gången på riktigt länge har jag smockat i mig en hel pizza..
ganska stolt.. Eller nej, det är jag väl egentligen inte.. men ändå..

Snart blir det en dusch, har äcklat tillräckligt i solen idag och behöver en omgång i tvål i duschen..
Sen blir det väntan på ett telefonsamtal och efter det börjas det.
Chill out på balkongen.
Det är nog inte bra det här.
Jag vill också ha en längenhet..
Saknar något att pyssla med och verkligen känna att jag kan vara stolt över det och verkligen känna att det är mitt.. Kommer väl att ta mycket, mycket lång tid innan dess att jag sitter där och pysslat färdigt..

Nehepp..
Fryser lite om mina små fossingar, så nu blir det en lång och härlig duch..
kanske ett mysigt bad kanske..
nej, någonting blir det..

Vi ses!

Nathalie ♥
där går min gräns för vad jag pallar med
då lägger jag en pizza och går ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback