av vilken anledning?

tredje idag..
och vad fan är det för jävla väder vi har gått?
det regnar ju så man är dyngsur när man kommer in.

vart tog solen vägen?
jag vill ha den nu, nu, nu!

usch..
har inget vettigt att säga förutom att min granne nu är mer än onormal.
vilket vi egentligen redan visste..
men idag är det extra mycket..


man skulle kunna bli tokig för mindre..
detta jävla virusprogram som helt enkelt väljer att inte fungera när det har jag gjort det hittills, jag blir ta mig fan oxtokig.. hoppas att det är bra nu, för jag orkar inte pilla mer med det..

nu blir det betapet för att lugna nerverna och sen blir det garanterat sängen, för jag har grus i ögonen..

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback