best of you.

tänker på dig ewe!

det är fan vad dagarna går fort..
och det är inte alls det jag hade tänkt mig...
men nu är det snart sovdags, men först film och chips..
jag kommer garanterat bli tjock av detta, men en gång i månaden får man faktiskt tjocka..
dessutom skyller jag på gräddfilen som snart går ut..

dagen idag har vart på soptippen med emelie och så drog jag hem två stycken storvinster på betapet. måste säga att jag är riktigt solt över mig själv.. med tanke på att jag suger på betapet.. eller nej, jag har bara haft en liten svacka sen sist...

händer inte något speciellt här idag..
kanske skulle ta och kila iväg och dra på mig lite kläder..
kan vara skönt..
borsta håret och slänga sig i soffan..
låter inte helt fel faktiskt..

skulle vara gott att baka lite brownies också..
men de får bli imorn...

nu kilar jag.

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

=). tack så mkt! Äntligen 20!! Kommer du o Emelie på lördag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback