En grej..

1. Berätta om första fyllan.
På vallarna i Nyköpinng, avslutningen i åttan..
Drack på tok för mycket och spydde som en gris ganska tidigt, sen var det på't igen...

2. Berätta om första kyssen.
Oj, det var faktiskt svårt. Det vet jag faktiskt inte...
skulle tro att det var i sexan med en av min brors kompisar..
antar att jag var mest lycklig när det var över..

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Snyggast just nu.. eller vadå?
nej, det måste vara David, de andra har jag sett för mycket.

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Äldsta en 82:a och yngsta... 89 tror jag..

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Det vet jag garanterat att jag har.. dock av båda könen..

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Måste jag? Allt är bra..

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Armarna tror jag.. och asset..

8. Favoritsexsoundtrack.
Har jag nog aldrig funderat på tror jag...

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Det är för pinsamt för att jag skulle skriva här faktiskt..

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Hade jag vart äldre hade Richard Gere legat i min säng, men nu får jag väl säga Heat Ledge.

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Tror inte det, men det kan ha hänt..

12. Har du strippat för någon?
Inte vad jag vet, men allt kommer man inte ihåg..

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Aldrig

14. Har du snattat?
Måste ha vart när man var superliten i så fall, inte något jag vet om idag..

15. Har du moonat?
Har tänkt alldeles för många gånger.. men Nej.

16. Den du levt och upplevt mest med?
Oj, vet inte...

17. Hur många har du varit kär i?
Kär och kär, har nog vart kär fast inte på riktigt kär..
Men ett par gånger skulle jag tro..

18. Käraste ägodel?
Vad svårt.... Får nog kanske säga mobilen..
men vad skulle man göra utan den?

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
Jag blev ganska lycklig av att Ewe skrev att jag skulle bli utmanad..
Men jaa.. Att jag får någon att spendera kvällen med tror jag..

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Att det inte ska gå som jag vill..

21. Homo, hetero, bi?
Hetrosexuell

22. Vad är kärlek?
Någon som verkligen höjer upp mig till skyarna med enkla medel och som verkligen menar det.

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
Ingenting tror jag.. I så fall sagt mer än jag gjorde. Kanske tagit knynäven istället för handflatan...

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Ganska mycket.. fast Emelie vet nog det mesta.. Hon är också den enda som skulle kunna få reda på något också.. Så det är kört för alla som är nyfikna..

25. Ordet är ditt.
Jag är inte förvånad över att bli utmanad av Ewe.
Därför utmanar jag den som känner sig utmanad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback