is love life?

helgen spenderades i västervik med trevligt folk..
men jag skulle ha vart hemma..
saknade min emelie så mycket när hon ringde..
kände att en film, lite ostbågar och vin hade legat bra till där..
får ta det en kväll nu i veckan istället..

har inte ringt henne än, men det får jag nog se till att göra snart..
är sugen på en promenad i det fina värdet utan att dessa barn ska vara runt mina fötter..
nog för att de är väldigt söta och snälla, men jag vill vara lite ledig för en stund....


tankarna var många och självklart så blir det bara värre när man inte får något direkt svar..
fan, jag vet att jag inte borde...
men jag vill ju så mycket..
vet i alla fall att jag ska ner när Henke bestämmer sig för att flytta och dra upp ett par kräfter åt mig..
inte för att jag råkar äta kräfter utan bara för att det ska vara det på kräftskiva..
fast det säger jag nog till honom lite senare..

just nu kärvar ekonomin som fan, så jag hoppas att jag i septermber har mer kosing..
annars kommer jag bli pank efter italien och det har jag inte någon större lust med..
nej, jobb jobb jobb vill jag ha.. får i alla fall hoppas på det bästa.


skolorna börjar på onsdag..
vad ska jag göra då?
jag vet faktiskt inte..
kanske börja ta körkort... fruktansvärt bra idé där måste jag säga..
så det är väl ungefär vad det får bli..
kommer kännas skumt att inte gå tillbaka till de där lokalerna där jag spenderat de senaste sju åren av min skolgång.. nej, för en gångs skull kan man sitta och se på alla som första gången inträder i dessa lokaler istället.. jag tycker egentligen inte ett dugg synd om dem.. det är tre år kvar som gäller, eller i värsta fall sju.
men jag klarade av det och studenten skulle jag kunna göra om många gånger..

vi får väl se vart det hela leder..
börja träna på att gå upp tidigt barn..

måste kila nu...

vi ses!

Nathalie ♥

Ewe,
betapet.se är som alfapet fast det är på nätet.
ett mycket roligt spel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback