plasttuttar

usch, just nu är alkoholkonsumtionen slut och det mesta är på topp..

har vart en helt kanon dag.. trots att jag fick gå upp tidigt var jag vaken hela vägen och fick läsa bilsport för att roa mig.. väl där var det bilar, killar, brudar... jaa, allt som du kan tänka dig..
ibland skulle man vilja bo i mantorp bara för att liksom...
efter en lång dag med trevliga events och personer var det dags att åka hem igen..

kom hem och sedan var det dags för upppiffning..
på med andra kläder och lite smink..
så var vi på G igen..

vinet var på gång och snart också spriten..
massor med trevligt folk och garanterade skratt..
bra musik också måste jag påpeka..

nej, det har vart en kanon dag.
önskar jag kunde få uppleva mer av det...

just nu är jag mest konfunderad över "nathalie, det hör är vår låt" och varför jag inte kan få john F. kennedys granne att fatta att jag helst av allt skulle vilja ha honom bredvid mig ikväll när jag ska sova.
trots att jag inte är direkt nykter och att det tar tid att skriva det här så måste jag säga att jag menar allt jag säger..

kanske ska ta mig till bädden nu.

vi ses imorn!

Nathalie ♥
martina, emelie och jag i kör:Pfft

Kommentarer
Postat av: Ewe

Du listade ut mitt smeknamn, bra jobbat! haha :) Du kanske helt enkelt ska säga det rakt ut till grannen?

Postat av: Emelie

åhh nej inte han..och inte igen.. Han är en idiot även om han vid vissa tillfällen beter sig som en normal människa! och du vad var det för låt? dunka mig gul och blå? ASS älskar dig puss

2007-08-07 @ 15:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback