prata lite grann om vad man hör och ser..

ibland längtar man verkligen tillbaka till det där som fanns..
alla skratt och alla dumheter man gjorde..
men jag vet inte...
jag känner mig mer vuxen än alla andra och jag vet inte varför...
antagligen för att jag umgås med äldre... hela tiden.. nästan..
men jag tror att det här var det bästa som kunnat hända ändå..
klart man saknar den gamla tiden..
men jag ska nog visa världen att min framtid kommer vara tio gånger bättre...


varför planerar man och hoppas?
nog gör jag det i alla fall..
tragiskt nog skulle jag vilja säga..
planera klädsel inför nyår när man inte kan sova..
då har det nog gått för långt..
men jag vet inte...
får bearbeta det där och det är genast..


trots att jag inte känner dig så himla mycket så vet jag att du är stark nog att klara av det.
Jag vet att du med hjälp av dina änglar kommer att klara det och speciellt med sin sängkamrats hjälp.
Jag tror på dig Evelina och jag håller alla tummar jag kan.
Snart kommer jag ner, det lovar jag och då ska vi dricka Cola och äta dina hembakta bullar, för jag hoppas att jag får en hembakt.
Ta hand om dig!



varför jag nyss skrev det där vet jag inte.
antagligen för att jag känner igen mig så grymt mycket i den bruden.
tror dock att jag är ett lindrigt fall, men det spelar ingen roll.
Jag vet att det är en bra brud.. så..
vi har ändå en del gemensamt och förhoppningsvis blir det ännu mer..
nej. en början till något känner jag på mig att det är..
oj. mycket tankar som kanske ändå var bra att dela med sig..



snart är det västervik som gäller..
blir tyvärr inget Forsa.. Hoppas att ni får det kul ändå..
och Emelie får ha det bra på partajet..

Har nog ingenting vettigt att skriva egentligen...
förutom att jag just nu råkar suga pung på Betapet..
kanske är lika bra det. fast egentligen är det de där 45+ mäniskorna som förstör för mig..
de borde skaffa sig ett annat tidsfördriv tycker jag...

men men..
ska nog kila och packa lite nu.
vi ses då!
Ha en bra helg.

Nathalie ♥
Mamma Mu och brända skivor..


Kommentarer
Postat av: Ewe

Tack gumman, det värmer äntligen. Du kanske inte bara får hembakade bullar utan även hemkokt saft, vem vet? hehe. Och du, kom ner snart för helvete! Men vad är betapet eller vad du snackar om? Kram & Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback