spegeln på väggen..

Bicky is my man.
fan vilket liv han har levt, låter väl iof lite som om räkmackan är hans färdmedel.
men killen kan verkligen mer än man tror.
skulle hemskt gärna träffa killen och se hur han har det.
genomtrevlig vet jag redan att han är, dock lite snobbig.
men det måste man väl vara om man är så högt uppsatt honom?
man måste ju ta åt sig en del av kakan i alla fall...

nu var det ju dock slut, men jag skulle nog kunna lyssna igen..
dels för att han har så skön röst och för att han hade grymt bra musik med i programmet..

nehe..
betapet gick inte något vidare idag.
tappade 19 jävla poäng.
dumma tant som alltid väljer att spela med mig..
men jag får ta igen det där imorn.
fan, ögonen är fyllda med grus.
tror jag ska ta en tänkar-promenad.
skulle behöva det..
en liten sväng i alla fall..

vi ses då!


Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Han heter faktiskt Backy och tallkotten var jättestor

2007-08-15 @ 22:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback