stilla... stilla..

Att såra någon är aldrig kul..
Men ibland känner man att orden bara skulle vilja hoppa ut ur munnen..
Hoppa på personen i fråga med förhoppningar om samma effekt som när man slår ner någon.
Vet att det inte är varken snällt eller bra uttänkt,
men just nu skulle jag må bra av att göra det...


Har vart i skolan idag..
de mindre ungdomarna har börjat skolan idag..
måste säga att jag är lite avis på dem.
skulle hellre veta att jag har ett år kvar i gymnasiet än att sitta här utan jobb..
får väl ta mig i kragen och söka något mer.
men jag vill inte ha något annat..
så kan man kanske inte tänka..
men jag gör det ändå..

det där körkortet kommer jag inte heller någon vart med..
och varför inte då?
för att jag inte gör något vettigt..
därför...


har vart på syaffärn idag..
snart går min symaskin varm för att jag får sådana idéer..
men den kommer bli så jävlans snygg..
alla kommer att vara avis på den.
och jag kommer vara festens lirare...


Ikea igår, med min favorit Emelie och mamma..
lyckades med en hel del kap och jag känner mig nöjd.
tre resväskor för femhundra spänn...
måste säga att det var lyckat..
hur jag kom över det är en helt annan historia som jag inte drar upp här..
det kommer säkert emelie att göra..
så då slipper jag..
nej, men det var kul..

nu blir det betapet.
vi ses!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback