stockholm, live från flen

så har ännu en helg gått..
denna spenderades i stockholm med familjen på grönan och på stan.
kollade en hel del på bilar också eftersom att hela sveavägen översvämmats av bilr och folk från barakbys bilträff. Det luktade i princip bara brända däck på hela sveavägen, men det var inte så tokigt det heller..
problemet med det där är att man vill ha körkort själv och delta i allt partande..
fan, ikväll skulle jag verkligen vilja ha körkort..
en skön kväll att bara dra ut och köra, dra igång någon bra skiva och köra dit vägarna tar en..
nej, ett körkort ska vi fixa snart...
dessutom får jag knappt gå in på krogen längre på mitt lägg..
de tror att jag har snott det... eller något..


annars då?
ganska bra måste jag säga..
är just nu ganska sugen på en promenad..
kanske en bus-promenad..
trots att man inte borde..

fan har en saknad ganska stor..
emelie och krama mig..
snart är vi i Italien och glömmer alla sorger och bara har kul.
längtar mer än någonsin nu..


vart är mina pengar?
för lite i lön känns inte bra...
speciellt när jag är expert på att slösa pengarna..
men nu har jag faktiskt en massa film att titta på och en massa skivor att slänga i spelarn och lyssna på..
är dessutom mycket mycket bra film och musik.. också filmmusik.. haha..

nej, nu ska jag nog göra någonting annat för en gång skull..

vi ses!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback