who's gonna follow you home?

Bloggen måste verkligen vara människans bästa vän.
Vad vore jag annars?
Jaa, inte vet jag?


Missade baby boom igår.
Gjorde i och för sig inte så mycket.
Kan sitta och njuta av rösten ändå, eftersom att meddelande spelades in.
Önskar att man kunde spela in det.. för då skulle jag alltid lyssna på det.


nej, min tankeballong har ingen vettigt information att dela med sig av idag..
är inte på inspirationshumör idag..

snart bär det iväg till Italien.
skönt att komma bort..
men jag tror jag kommer att ha svårt att släppa taget om sverige ändå..
men jag ska försöka.. ska njuta av solen som förhoppningsvis kommer skina hela dagarna och förgylla min kropp med en riktigt härlig bränna.
när vi kommer hem blir det i alla fall en permanent.
härligt, att kunna se lite vettig ut för en gång skull.
det var länge sedan jag gjorde vill jag lova.
haha..

kom på en briljjant idé..
en tautering för pengarna jag fick igår.
jajamen, så får det bli.
kommer vara så snygg till vintern..
eller kanske inte.. men förhoppningsvis.

betapet nu för att lära mig något nytt ord.
vi ses!


Nathalie ♥
thoughts in the skies..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback