ta mig till landet utan namn..

helgen fortskred som den brukar, snabbt och  lustigt så är den borta..
utan att få så mycket gjort..
eller ja.. det blev en spelkväll i sparreholm och och natt-taxi..

igår var det till att fara till stockholm för att sedan ta båten till åland tur och retur..
mycket trevligt med god mat och underhållningen stog lars-åke "babbasan" wilhelson för..
jädra trevlig prick det där.. mycket intressant människa..
en liten fråga bara... varför bär alla snyggingar en ring på fingret eller hånglar lite lagom med flickvännen?
Fanns många där som lätt skulle kunna ha fått ligga med mig.. om det nu är så trevligt får ni fråga någon annan..
men va fan.. lite hänsyn kan de väl ta..

känns ungefär som att jag behöver något snart.. haha..

imorn blir det jobb..
tidigt dessutom... börjar halv sju och kommer vara som en död åsna imorn.
hoppas på att det är god mat och att det är lite barn..
för då kommer jag vara på topp imorn..
somna när jag kommer hem.. men det är en annan sak.. haha.

jobbar torsdag, fredag också..
och på fredag stänger jag..
hur mycket sugen är jag på det?
inte mycket vill jag lova..

jul om sex dagar..
tiden går verkligen fort..
och snart är vi inne på 2008, det är ta mig tusan inte klokt..

imorn blir det tydligen underhållning på skolan..
eftersom att det är avslutningen för de små liven som fortfarande har turen att gå i skolan..
en anna sliter för födan, men dit kommer väl de också en dag...

nu ska jag hitta på något annat kanske..
slå in ett och annat paket skulle nog vara bra..
sedan blir det ju den där timell klocka åtta..

vi ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Klas

Morsning!
Ja du 2008, då är det snart dags för en års sumering. Ska vi göra den ihop?! Alltså du och jag måste blir bättre på att ta bilder.

2007-12-19 @ 10:31:53
Postat av: Emelie

Ja men vart tog din present vägen? vart är den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback