happy people..

Nu sitter jag här igen..
Lika konfunderad som vanligt..

Varför är det alltid så?
När man ska vakna så är det alltid varmast och skönast i sängen?
Aldrig annars.. eller joo, men mest när man ska ta sig upp..
Det är konstigt.. man vill ju inte gå upp då lixom..
nej, jag blir knäpp, imorn kan man dock sova hur länge man vill..
så det är det inga problem med..


Men ojojoj.. vad är det som händer?
jag vet inte om jag blir glad eller ledsen..
driver jag på det så att det blir någonting som det inte ska vara?
jag känner mig inte riktigt ärlig när det gäller det..
fast jag har ju redan vart ärlig och lite kul kan man väl få ha..
även om det innebär massor med ansvar och allt vad det kan vara..
jag ska ha kul, punkt slut..
sen kan vem som helst säga att jag inte haft det, men jag kommer tycka att jag har haft det..
haha, nu blev det snurrigt..
nej, men jag längtar tills den dagen jag sitter där och spänningen i kroppen bara stiger..
nej, jag hoppas att den dagen kommer snart.. och det vet jag nog att fler längtar efter..

just nu är närmsta målet att bara ta mig igenom dagen..
så att det blir lov en vecka..
så himla mycket lov blir det väl inte, det blir till att sporta med pennan,
för trafikteroi är ingen lek, jag hatar det.. men vad gör man inte för att ha ett körkort resten av livet..
man måste helt enkelt lägga ner lite energi på skiten..
bara det att jag inte pallar och göra det..
men nästa vecka ska jag vara där minst varje dag.. hehe..
kommer jag väl inte att klara av, men jag ska försöka..

jag vill ha min skiva... men den är restnoterad.. blir man sur för lite eller?
jaaa. det blir man.. jag blir i alla fall..

något som är skumt är att jag känner mig precis som en brud i en tv serie..
skummare kan det väl inte bli..
men jag vet inte.. jag kanske ska ta och lägga av med det där tv-tittandet..
det kan inte vara bra för någon.. haha..

nej, nu är det telefonsamtal som väntas..
vi ses väl någon gång hoppas jag!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback