hon är en blomma i hans hand..

oj..

Idag har jag nog kommit underfund med en hel del..
har dock glömt bort allting nu, men jag vet nog någonstans vad jag menade..

ååh, jag bara längtar till studenten, sommaren, sommarjobb faktiskt, USA, börja plugga, bli vuxen tro det eller ej. Klart att det känns läskigt, men nu vet jag att jag kan stå på egna ben och jag vet att jag har folk rint omkring mig som kan hjälpa till om jag faller..
jag känner att jag på något sätt börjar gro och känner mig faktiskt väldigt trygg med det..

är glad för det liv jag har idag..
det känns som om jag äntligen fått en liten glöd som kan växa till en eld..

är på topp just nu.

Vi ses!

Nathalie ♥

Emelie, snart blir jag tokig.
Te och bulle!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback