i need you..

Ännu en dag har passerat mitt liv och tankarna har också flugit förbi.
Ännu en dag av för mycket att göra utan att någoting blir gjort.
Ännu en dag av en tankeballong som snart spricker.
Ännu en dag av önsketänkande.


Att tänka, eller snarare veta om att man aldrig kommer att få det som man vill gör att man blir lite desperat.. Desperat efter att få närheten en människa behöver.
Jag vet att jag för allt i världen skulle vilja ha en varm kropp bredvid mig när jag ska sova.
men så kommer det inte att bli och ju mer jag gnäller om det, ju mer patetisk känner jag mig..
Jag måste nog ta mig i kragen och inse att bättre än såhär blir det inte..
Hur jag än försöker vill jag inte inse att det verkligen aldrig kommer att bli någonting liknande..
Mest undrar man ju vad det var som egentligen hände..
eller det var det, det kanske inte gjorde..

Men vadå, nu sitter jag här, vill inte se att studenten kryper sig på och man måste ta sitt ansvar att bli vuxen. Innerst inne vill jag ingenting hellre, men vadå.. Att bara veta att det aldrig komemr bli så igen, gör att jag inte riktigt vill ta steget.. Lite harig är jag nog när det gäller det där..

Nehe..
Emelie, du är bra!


Nathalie ♥


And it's sad I got mad when you said, I don't love you, no longer
But when you get over me,
It will only make you stronger
I said: no, no, no no no
I need you


Kommentarer
Postat av: Lella

Hellu .. ja kolla in den där bruden .. har ingen aning om vem det är .. :S .. Konstiiit .. Meen ja har avslutat min blogg iaf .. Så du inte letar efter min blogg utan resultat .. HEh ..

Peace .!

2007-02-06 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback