jag kan vara...

att det kan vara så intressant att sitta och rent ut sagt snoka runt på allt..
jag är nog ganska nyfiken och får reda på väldigt mycket genom det..
men vad ska man då kalla mitt liv?`
har jag något överhuvudtaget?
jag tror ändå jag börjar bygga upp ett, eller jag önskar att jag håller på med det..

nej, men jag har noga studerat en blogg idag..
funderat på om det verkligen är avståndet det är fel på..
Jag skulle för allt i världen övertyga mig själv om att detta avstånd på cirkus 17 mil inte är så långt ändå.. men vad vet lilla jag, jag har ju inte ens körkort. för då hade de 17 milen inte vart någonting..
då skulle jag nog till och med kunna köra de minst varje dag.
nej, jag tror att det någonstans finns någonting annat som stör där nere någonstans..
men, jag vet inte.. jag har gjort mitt nu, så det är bara att vänta..


en härligt lugn fredag med bror hemma och allt känns bra..
efter för många rundor donkey-kongas så måste mina händer vila, men jag går hit istället..
det blir väl i alla fall inte bättre för fingrarna..
usch, kanske borde ta och sluta ögonen snart, ska ju upp tidigt..

fick se emelie idag i alla fall..
känns bra, för det känns som om det var ett tag sen..
men men..
nu blir det bort med datorn och ner med huvudet i kudden.

vi ses!

Nathalie ♥

men du fick som du ville...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback