Just to see your smile..

Vad är detta?

Jag hänger inte med på en enda punkt.
Men det kanske är så det är..
vad vet jag?

ganska mycket att göra med ingen lust alls..
Lycka till Andersson!

Nu är jag på sånt där skrivhumör igen..
men det finns ingenting vettigt att skriva..
Lite fundersam måste jag nog säga att jag är..

vart kommer jag in i bilden?
haha.. nu spelar jag lite dum också måste jag nog säga..

när vet man om det känns rätt eller fel?
det är en bra fråga det?
men det känns väl förmodligen i kroppen?
det borde göra det i alla fall..

kanske ska ge upp det där och knalla till matsalen.
finns inte så himla mycket annat att göra..
eller jo.. det gör det väl, men jag pallar inte att göra det..


Nathalie ♥
saknar, saknar inte, saknar, saknar inte, saknar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback